Röstning och Showroom!

(bilden ovan är Jag och min Vänsterhand :o) )

Hej!

Först och främst, TACK TACK TACK för alla röster ni givit mig i jakten på att bli årets ”Stjärnföretagare” i Helsingborg. Du är verkligen storhjärtad och det känns så jädra coolt! ❤

Måndag 15 maj kl 23,59 är sista minuten du kan rösta om du vill vara med i gänget 🙂
Klicka på länken nedan, scrolla ner en bit, hitta mitt namn och klicka i rutan där. Därefter scrollar du ner en kort bit där du fyller i ditt namn och e-mail och klickar på rösta. Färdig!
https://mittforetag.com/evenemang/helsingborg/stjarnforetagaren#register_nominee_holder

Idag var vi förbi Kafferepet, Helsingborgs äldsta fik, för att snacka showroom. Jag känner ett stort behov av att ha en plats dit ni kan komma för att se min konst och nu står det klart att jag kommer ha mitt Showroom på just Kafferepet! Finns en del att fixa med innan jag bjuder in för Premiär men det känns så bra, och så välbehövligt! De flesta av er vet att jag under lång tid haft min konst där men nu kommer hängningen förfinas och fler verk kommer finnas tillgängliga på ett och samma ställe. Jag har växt ur min hemmaateljé helt enkelt och jag är själaglad över att nu kunna svara på frågan, -Var kan man se din konst och kan jag komma och titta? Jag håller dig uppdaterad. Tack Gittan ❤

20170514_140428Och som om detta inte var nog kom det idag besök till Kafferepet ända från Malmö för att få ”Gotland Fårever”-necessärer i sin ägo. Riktigt Riktigt Trevligt Annika med son och barnbarn Bon. TACK!  Fick även äran att sälja får till en äkta fårägare från Bohuslän. Ödet var bra trevligt idag 🙂

milj
Och bilden ovan fick jag skickad till mig idag från en nöjd småländsk kuddägare.
Stort Tack till min vän Petra som fixade både införsäljning och leverans 🙂

Till sist vill jag tacka Trademan AB som bl.a tagit fram fårnecessärerna. Igår fick jag möjligheten att träffa många av deras återförsäljare under extremt trevliga former i Trademans regi. Jag uppskattar verkligen möten och nya bekantskaper och jag känner sån kärlek…

IBLAND HAR MAN TUR!

Vi hörs! Tack för att Du finns. Kram /C

Lämna en kommentar